Naam: Michelle Jaar van afstuderen: 2016 Jaar begonnen bij Evi: 2026 Speciale interesses (differentiaties): revalidatiegeneeskunde, tandheelkunde
Waarom ben je dierenarts geworden?: al vanaf dat ik kon praten, zei ik "ik word later dierenarts". Dat is ook later nog zo gebleven. Het werken met zowel dieren als mensen, de "puzzel oplossen" wanneer een dier ziek is, de variatie in het werk en het gevoel om echt iets bij te dragen, maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga. Wat vind je het leukst aan je werk?: de variatie die een dag werken meebrengt vind ik wel het allerleukste. Geen dag is hetzelfde! Heb je zelf huisdieren?: helaas niet! Hopelijk op den duur komt er een kat en/of hond bij. Als je geen dierenarts was, wat zou je dan geworden zijn?: eerlijk gezegd, geen idee!
Menu